banner

Friday 5 October 2012

JOM SEWA - PROMOSI CUTI SEKOLAH 2012

Memandangkan cuti sekolah semakin hampir dan bakal menjelang tiba, maka pihak admin ingin memaklumkan bahawa harga promosi kami sempena cuti sekolah akan datang adalah seperti tertera dibawah. Tempahan awal perlu dibuat oleh pelanggan dan bayaran deposit sebanyak RM100 diperlukan semasa membuat tempahan. Manakala, baki bayaran sewa perlu dijelaskan semasa mengambil kenderaan di Airport/Jeti Langkawi.

Bleh klik ruangan Testimonial Pelanggan utk melihat komen pelanggan yg menyewa kereta kami...TQ

5 comments:

Nurul Majdah said...

kalau saya nak book 2 kereta viva (auto) utk 2 hari (10-11 nov) boleh dapat diskaun x? deposit berapa?

Unknown said...

Kereta Viva dan Kelisa kami hanya ada transmisi manual shj..

Minimum deposit RM100... Baki payment bayar masa amik kereta nanti...

Entao Boy said...

16-18 Nov
nak 3 kelisa,masih ada? dan total harga berapa?

Anonymous said...

Salam..saya nak tempah van nissan urvan pada 14 hingga 16 Disember 2012 ini utk percutian keluarga saya seramai 8 orang di Langkawi..masih ada kosong lagi ke van utk hari tersebut??lagi satu saya nak tahu harga keseluruhan utk sewa van bagi tempoh tersebut..harap2 pihak tuan/puan dapat memberikan harga yg terbaik kpd saya..Terima kasih..

Unknown said...

Utk urusan pertanyaan dan tempahan, sila CALL/SMS sy terus ditalian 019-338 8003